At vælge den bedste Touring Cykling Hjelm

Hovedskade er den hyppigste dødsårsag og alvorlig sygelighed i cykelulykker. Traumatisk hjerneskade er en førende årsag til handicap hos cykelryttere. Blandt patienter med hovedskader, dem, der ikke bærer en hjelm var mere tilbøjelige til at gennemgå røntgen-eller CT-scanning af hovedet og mere tilbøjelige til at have lidt en hjerneskade. På den anden side havde offensive og defensive øvelser de laveste satser for hoved slag-og ligner faktiske spil mere end isolerede tackle øvelser som King of the Circle. Efter at lovgivningen blev indført, faldt antallet af cykler kraftigt med tab af sundhedsfordele, men risikoen for ulykker steg. Dette tyder på en direkte sammenhæng med overpoliti- og kriminalitetsrater. Det fremgår, at regeringerne ikke kontrollere effekten af hjelme og ignoreret forskning, som fandt, at de kan øge hjerneskade.

En af de vigtigste måder, du kan bo sikkert, mens du er på cykel, er ved at være forsigtig på vejene og overholde færdselsreglerne. Desværre, stole udelukkende på hjelm brug for at beskytte mod skader kan skabe en falsk følelse af sikkerhed for ryttere. Af de 871 børnelæger i prøven, der giver sundhedstilsyn, 80% rapporterede, at de diskuterer cykelhjelm brug med deres patienter mindst én gang, før patienten når en alder af 12 år. En tilfældig stikprøve af 1201 børnelæger, der er medlemmer af American Academy of Pediatrics udfyldte spørgeskemaer om cykel skade forebyggelse rådgivning. Levering af cykelhjelm rådgivning ikke varierer betydeligt efter børnelæger alder, køn, eller praksis placering.

Samlet set var forældrene og deres børn enige om 50 % af de barrierer, der var identificeret for brug af cykelhjelm, og ca. 40 % af hindringerne for barnesæder. Til dato har meget lidt arbejde sammenlignet ligheder og forskelle mellem forældres og unges opfattelse af barrierer og formidlere af cykelhjelm og brug af selesæder. Brugen af hjelm var betydeligt lavere blandt cyklister på fælles cykler end private cykler, hvilket understreger et behov for målrettede hjelmfremmende aktiviteter. Cykel-deling programmer er stadig mere populære og har potentiale til at øge fysisk aktivitet og mindske luftforureningen, men anekdotiske beviser tyder hjelm brug er lavere blandt brugere af cykel-deling programmer end cyklister på private cykler. Forebyggende foranstaltninger, herunder cykelhjelm love er blevet fremhævet; Dens beskyttende rolle har imidlertid altid været drøftet. Men hvis du går overbord i nogen form for hobby eller aktivitet, motion inkluderet, er der en risiko for at bruge en formue. Men når den laterale del af hjelmen påvirker B-søjlen, hjelmen kan ikke effektivt reducere kraniebrud risiko på disse virkelige verden hastigheder.

Konklusioner: Iført hjelm reducerer risikoen for kraniebrud, når de forreste og laterale dele af hjelmen påvirker køretøjets dele (undtagen emhætten) ved 35 km/t og vejoverfladen ved 20 km/t. Når du cykler til rekreation, 70% aldrig bære en hjelm og 18% altid bære det. Anmeldernes kvalifikationer spænder på tværs af erhverv psykologi, teknik, medicin og videnskab, mens deres omfattende ekspertise spænder på tværs af områderne epidemiologi, biostatistik, cykling sikkerhed, transport teknik, hospital og crash databaser, airbag cykelhjelm og crash undersøgelser. Desværre er disse køretøjer ikke kommer med et lynkursus for dummies. Og den aero hale stikker ud i ryggen kan hage i et styrt. Den aflange “aero” stil har en hale på bagsiden end kunne skubbe hjelmen til side, når du rammer, forlader dit hoved ubeskyttet.

Formål: At vurdere virkningen af at bære cykelhjelm ved hjælp af en voksenhovedstikke med hensyn til kriteriet om hovedskade (HIC), når hjelmens forreste og laterale dele påvirker et køretøjs karrosseri, og også når hjelmens forreste del påvirker vejoverfladen. Undersøgelsen viser, at hovedskader på børn som følge af cykelskader blev reduceret mellem 94 og 99% i forsøgsområderne. Undersøgelsen omfattede 339 familier, 167 i interventionsgruppen og 172 i kontrolgruppen. Interventionen bestod af læge rådgivning og take-home brochurer. Derfor begge grupper var genstand for samfund “co-intervention.” Ikke desto mindre var vi overraskede over, at lægerådgivning ikke gjorde yderligere effekt. Der er en masse forvirrende oplysninger derude om, hvorfor og hvornår du skal udskifte din hjelm, så vi spurgte eksperter fra Giro, Bell og Bontrager for deres tager på emnet.